سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرداری لنگرود، کاسپین قزوین را شکست داد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز سه شنبه در یک هوای سرد پاییزی در زمین تختی چابکسر و با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد؛ تیم شهرداری لنگرود با نتیجه دو بر یک، میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

گل های این بازی در دقایق 17 و 29 از سوی ?حسین حبیبی? و ?محمد میری? برای شهرداری لنگرود به ثمر رسید و تک گل کاسپین قزوین را محمد سوادکوهی در دقیقه 25 وارد دروازه میزبان کرد.

شهرداری لنگرود با این برد و از مجموع 10 بازی، 13 امتیازی شد و کاسپین قزوین در امتیاز 10 باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری لنگرود پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دو تیم بازی برابر، درگیرانه و فیزیکی از خود به نمایش گذاشتند اما تیم ما موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه حریف خلق کرد.

?حمیدرضا منصوری? افزود: تیم کاسپین قزوین رو به بازی مستقیم آورده بود و به همین دلیل، کار را برای هافبک های ما با مشکل مواجه کرد اما در مجموع مستحق کسب هر سه امتیاز بازی بودیم.

وی ادامه داد: از شاگردانم که با تمام وجود در این دیدار سنگ تمام گذاشتند، تشکر می کنم و خوشحالم بعد از دو تساوی متوالی، سه امتیاز حساس خانگی را به دست آوردیم.

سرپرست تیم فوتبال کاسپین قزوین نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند هر چند وضعیت بد زمین اجازه هرگونه تاکتیک را از تیم ما سلب کرده بود.

?اصغر زمانی? افزود: تیم ما هم در این دیدار موقعیت های خوبی روی دروازه میزبان خلق کرد و حتی یک بار هم دیرک دروازه شهرداری لرزید اما تبدیل به گل نشد و بازی می توانست حتی با تساوی به پایان برسد که بخت یار ما نبود.

در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور جام آزادگان 28 تیم در دو گروه 14 تیمی حضور دارند که با یکدیگر به رقابت می پردازند.ک/3


امیدوارم کریمی مرد سال آسیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس،محمد رویانیان در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: بدون شک حمایت همه جانبه و متعصبانه هواداران تا دقیقه 96 بازی، تاثیر بسیار زیادی در برتری سرخپوشان بر ذوب آهن داشت. آنها نشان دادند رفتاری حرفه‌ای دارند و می توانند با حمایت همه جانبه خود تاثیر زیادی بر نتایج تیم داشته باشند. این بازی را هواداران بردند. من به آنها تبریک می گویم و برحسب وظیفه از هواداران عزیز تقدیر و تشکر می کنم.
رویانیان تصریح کرد: هواداران تا آخرین ثانیه‌های بازی با شور و هیجان  از تیم محبوب خود حمایت کردند و به کادر فنی و بازیکنان انرژی دادند و پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد. ادامه مطلب...

هر آنچه در برنامه دیشب 90 گذشت

رنامه شب گذشته 90 از ساعت 10و 30 دقیقه آغاز شد و در ادامه به حواشی پرداخت. برنامه 90 شب گذشته همچون دوشنبه شبهای هر هفته از شبکه 3 پخش شد . در آغاز برنامه اولین بازی تیمهای ایران و ازبکستان به تصویر کشیده شد . 


به گزارش «تابناک»، نخستین بازی دو تیم در سال 1377 در چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی 1998 در بانکوک برگزار شد که با پیروزی چهار بر صفر ایران به پایان رسید؛ در آن بازی، علی دایی (سه گل) و علی موسوی زننده گل‌های تیم ملی ایران بودند و منصور پورحیدری، هدایت تیم ملی را بر عهده داشت. 
سپس دوربین 90 به تمرین تیم ملی رفت و با برخی از ملی پوشان گفتگو کرد .
در ادامه گزارش کوتاهی در مورد محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس تهیه شد که وی در بیمارستان بستری بود و اعتقاد داشت در فوتبال به حق خود نرسید .

سرمربی تیم ملی نخستین مهمانان حضوری برنامه 90


کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نخستین مهمانان حضوری برنامه 90 بود و حدود 30 دقیقه به سوالهای فردوسی پور پاسخ گفت . در ابتدا از برنامه 90 بخاطر حمایت از تیم ملی تشکر کرد و ی درباره بازی با ازبکستان گفت: فضای تیم خوب است و باید مثبت اندیش باشیم.  در این بازی ، ورزشگاه هم پر از تماشاگر می شود که کمکی بزرگ است برای ما در راه موفقیت. با غیبت شجاعی و مصدومیت کریمی و قاضی تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت 

سپس کی روش در مورد نتیجه بازی با ازبکستان گفت : برد بسیار خوبی برابر کره جنوبی داشیتم و امیدوارم این روند پیروزی های ما تداوم داشته باشد. تمام بازی  ها مهم است آنچه مهم است اینکه به جام جهانی صعود کنیم و سه امتیاز لازم بازی ها را بگیریم. 2 امتیاز خیلی حساس را در بازی با قطر از دست دادیم و نباید دیگر چنین اتفاقی برای ما بیفتد.
در ادامه سرمربی تیم ملی ایران در ارتباط با طلبش از فدراسیون اظهار داشت فعلا به بازی لزبکستان تمرکز کردم و مطمئن هستم فدراسیون دنبال کارم هست .

کی‌روش : ایران قرمز می پوشد
در حالی که لباس اول تیم ملی ایران همواره سفیدرنگ بوده است اما در بازی برابر کره جنوبی ملی پوشان با پیراهن قرمز به میدان رفتند.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که دربرنامه دوشنبه شب 90 حضور یافته بود اعلام کرد که ایران در دیدار برابر ازبکستان نیز قرمز خواهد پوشید.

مجری برنامه(فردوسی پور) با کنایه از وی پرسید که آیا این تصمیم به خاطر برد ایران برابر کره جنوبی با لباس قرمز اتخاذ شده است که کی روش در پاسخ به این سوال، این مسئله را یکی از دلایل اتخاذ این تصمیم عنوان کرد.

بسیاری از مربیان خارجی به خرافات اعتقاد دارند و به نظر می رسد کی روش و سایر تصمیم گیرندگان در خصوص رنگ لباس تیم ملی نیز بی اعتقاد به این مسئله نیستند!

کار جالب عادل در مورد جام حذفی 

فردوسی پور با نمایش تعداد بازیها و تعداد شرکت کننده های لیگهای معتبر انگلیس ، اسپانیا ، آلمان و ایتالیا و مقایسه بازی تیمها در آن کشور با ایران نشان داد که جام حذفی در همه کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است .

عادل در مورد جام حذفی اظهار داشت: داستان جام حذفی هم که دیگر عجیب‌تر شده است. یک روز می‌گویند برگزار می‌شود، یک روز می‌گویند برگزار نمی‌شود، اما یکی از مهم‌ترین جام‌ها در هر کشور جام حذفی است، چرا که در وهله? نخست، کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به یک جام است و یک تیم می‌تواند با پنج، شش بازی قهرمان شود.

پخش گزارشی از مسائل پشت پرده در فدراسیون و چگونگی انتخاب کادر فنی تیم ملی جوانان پخش شد.

دیگر مهمان حضوری 90 یعنی مجید جلالی

وی در ارتباط با ناکامی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و جام جهانی فوتسال اظهار داشت: من فکر می کنم این هفته زمان مناسبی برای تحلیل این دو شکست نیست. روز چهارشنبه بازی حساس و مهمی با ازبکستان داریم و باید خود را برای چنین مسابقه ای آماده کنیم.

در تیم های بزرگ دنیا نظیر اسپانیا و آلمان استفاده از بازیکنان تیم های پایه امری بدیهی است حتی در تیم ملی 1998 ما 5 بازیکن از تیم های پایه حضور داشت اما اکنون در تیم ملی ما تنها یک بازیکن از تیم های پایه حضور دارد.

وی ادامه داد: ما باید فضا را برای تیم ملی آرام نگه داریم. من هم می دانم که مشکلات فدراسیون فوتبال فرسایشی شده است اما اگر بخواهیم این مسائل را در این هفته باز کنیم تبعات سنگین اجتماعی برای ما دارد. باید کاری کنیم مردم نسبت به تیم ملی امیدوار باشند و آنها را برای حضور در ورزشگاه آزادی برای حمایت مقابل ازبکستان تشویق کنیم.

جلالی تصریح کرد: از دست دادن جام جهانی برای جامعه ناراحتی زیادی ایجاد می کند و به سهم خود باید جلوی این مسئله را بگیریم.