سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهرداری لنگرود، کاسپین قزوین را شکست داد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز سه شنبه در یک هوای سرد پاییزی در زمین تختی چابکسر و با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد؛ تیم شهرداری لنگرود با نتیجه دو بر یک، میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

گل های این بازی در دقایق 17 و 29 از سوی ?حسین حبیبی? و ?محمد میری? برای شهرداری لنگرود به ثمر رسید و تک گل کاسپین قزوین را محمد سوادکوهی در دقیقه 25 وارد دروازه میزبان کرد.

شهرداری لنگرود با این برد و از مجموع 10 بازی، 13 امتیازی شد و کاسپین قزوین در امتیاز 10 باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری لنگرود پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دو تیم بازی برابر، درگیرانه و فیزیکی از خود به نمایش گذاشتند اما تیم ما موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه حریف خلق کرد.

?حمیدرضا منصوری? افزود: تیم کاسپین قزوین رو به بازی مستقیم آورده بود و به همین دلیل، کار را برای هافبک های ما با مشکل مواجه کرد اما در مجموع مستحق کسب هر سه امتیاز بازی بودیم.

وی ادامه داد: از شاگردانم که با تمام وجود در این دیدار سنگ تمام گذاشتند، تشکر می کنم و خوشحالم بعد از دو تساوی متوالی، سه امتیاز حساس خانگی را به دست آوردیم.

سرپرست تیم فوتبال کاسپین قزوین نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند هر چند وضعیت بد زمین اجازه هرگونه تاکتیک را از تیم ما سلب کرده بود.

?اصغر زمانی? افزود: تیم ما هم در این دیدار موقعیت های خوبی روی دروازه میزبان خلق کرد و حتی یک بار هم دیرک دروازه شهرداری لرزید اما تبدیل به گل نشد و بازی می توانست حتی با تساوی به پایان برسد که بخت یار ما نبود.

در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور جام آزادگان 28 تیم در دو گروه 14 تیمی حضور دارند که با یکدیگر به رقابت می پردازند.ک/3