سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هماکنون بهترین کارنامه را داریم

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای جهان گفت: بازی بسیار خوبی را در فینال شاهد بودیم و ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران با غیرت و تعصب خود توانستند ضمن برتری مقابل روسیه قهرمان جهان عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای را هم به دست بیاورند،‌ ضمن اینکه آنها در تمام مراحل با قدرت بازی کرده و لیاقت این قهرمانی را داشتند.

وی در مورد این اظهارنظر صبح امروز خود که گفته بود پولی نداریم تا به ملی‌پوشان ساحلی پاداش بدهیم، ادامه داد:‌ بازیکنان فوتبال ساحلی ایران نشان دادند برای پاداش بازی نمی‌کنند بلکه غیرت و تعصب در آنها حرف اول و آخر را می‌زند. بنابراین ما هم در فدراسیون هرکاری از دست‌مان بربیاید برای آنها انجام می‌دهیم.

کفاشیان تأکید کرد: صد درصد برای تیمی که عنوان قهرمان بین قاره‌ای جهان را به دست آورده است بهترین پاداش‌ها را در نظر می‌گیریم و به زودی آن را اعلام خواهیم کرد و مطمئن باشید این موضوع وظیفه‌مان است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان برای تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های آینده آرزوی موفقیت کرد.

 

به گزارش فارس، همچنین علی کفاشیان پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌ای عنوان کرد: بازیکنان نشان دادند که با غیرت و تعصب بازی می‌کنند، تمام تلاش خود را انجام دادند و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از آنها به بهترین نحو تقدیر و تشکر صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه وزیر جدید کار خود را آغاز کرده و آیا نگاه به بازیکنان فوتبال ساحلی تغییر می‌کند، یادآور شد: حتماً همینگونه است ما در آینده بیشتر به این بازیکنان توجه خواهیم کرد و آنها را بیشتر خواهیم دید. جا دارد که در اینجا تقدیر و تشکری انجام بدهم، از مسئولانی که لیگ فوتبال ساحلی را برگزار کردند تشکر می‌کنم که زحمت زیادی انجام دادند و حمایت لازم را داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور موفق اوکتاویو در دو سال اخیر خاطرنشان کرد: اوکتاویو مربی بسیار خوبی است او بدون حاشیه کار خود را انجام می‌دهد و ما هم هرگونه کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم. تلاش می‌کنیم که به بهترین وجه ممکن از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی قدردانی صورت بگیرد.

کفاشیان در مورد اینکه دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال به کجا انجامید، گفت: هم‌اکنون نزدیک قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی هستیم و تکلیف تمام تیم‌های شرکت‌کننده مشخص شده است. تیم‌های خوبی برای بازی دوستانه با ما اعلام آمادگی کرده‌اند و من قول می‌دهم که بازی‌های تدارکاتی خوبی در آینده برگزار کنیم. به کادر فنی اصرار داشتیم تا چند بازی در ایران در فاصله لیگ داشته باشیم و در اردوهای خارج از کشور هم بازی‌های دوستانه برگزار خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: هیچ مشکلی در مورد بازی دوستانه وجود ندارد و تیم‌های بزرگ آمادگی خود را برای این موضوع اعلام کرده‌اند، قول می‌دهم که با تیم‌های خوبی بازی داشته باشیم و این نگرانی هم برطرف شود و بازیکنان فوتبال هم بتوانند بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشند.

وی در مورد اعزامش به مالزی برای مراسم انتخاب برترین‌های آسیا و چقدر احتمال می‌دهد از شش موردی که ایران در آن نامزد است، بتواند به عنوان بهترین انتخاب شود، تصریح کرد: فردا عازم مالزی می‌شوم تا در جلسه‌ای که قرار است تقویم سه سال آینده آسیا تصویب شود، حاضر شوم. افتخار بسیار زیادی در این سال کسب کردیم و همین که در شش کرسی نامزد بهترین‌های آسیا هستیم نشان می‌دهد که بهترین کارنامه را داشته‌ایم، دیگر نیازی نیست که به عنوان بهترین دست یابیم.

وی افزود: ما در فوتسال، فوتبال و همچنین بازیکنی شانس داریم. در فوتبال ساحلی موردی وجود ندارد و شاید بخواهد ادغام شود به هر حال ما در این گزینه‌ها می‌توانیم عنوان بهترین‌ها را داشته باشیم.

دانلود آهنگ فقط عشق رضا صادقی