لاتزیو از جریمه یوفا علیه این باشگاه انتقاد کرد

باشگاه لاتزیو ایتالیا از محرومیت اتحادیه فوتبال اروپا علیه این تیم و محروم کردن آن از حضور تماشاگران در دو بازی خانگی انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از میلان، این محرومیت روز چهارشنبه و در رابطه با حواث بازی لاتزیو با بوروسیا مونشن گلادباخ آلمان در مرحله یک سی و دوم رقابتهای لیگ اروپا تعیین شد.
لاتزیو روز 14 مارس در دور برگشت مرحله یک شانزدهم پایانی این رقابتها به مصاف اشتوتگارت می رود و بر اساس حکم یوفا این دیدار بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد. لاتزیو در صورت رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی نیز باید بازی خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند. ادامه مطلب...

بهای طلا در بازار معاملات لندن کاهش یافت

تهران / واحد مرکزی خبر / اقتصادی 1391/12/10
بهای هر اونس طلا در معاملات صبح پنجشنبه در لندن سیزده دلار و بیست و پنج سنت کاهش یافت و به هزار و پانصد و نود و یک دلار رسید.
به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، بهای هر اونس طلا در لندن از هزار و ششصد و چهار دلار و بیست و پنج سنت در پایان معاملات چهارشنبه به هزار و پانصد و نود و یک دلار در معاملات صبح پنجشنبه رسید.
بهای هر اونس طلا در معاملات گذشته نیویورک نیز به هزار و پانصد و نود و هفت دلار و بیست و یک سنت رسیده بود.


میانه قهرمان لیگ شنای آذربایجان شرقی است

?سیدجواد مرتضوی? روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: لیگ شنای 91 استان با پشت سر گذاشتن سه مرحله تاکنون توانسته تاثیرات خوبی روی انگیزش و افزایش توان تیم های حاضر در مسابقات بگذارد.

وی افزود: در این بین تیم شنا شهرستان میانه توانسته با 410 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد و تیم های میرداماد و طالقانی به ترتیب با 370 و 358 امتیاز جایگاه دوم و سوم را از آن خود کرده اند.

مرتضوی گفت: مرحله نهایی این مسابقات تا پایان اسفند در تبریز برگزار می شود که امیدواریم در این بین چهره های جدید را برای معرفی به تیم های شنای کشور معرفی کنیم.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان شرقی نتایج مرحله سوم لیگ استانی در میانه را به شرح زیر اعلام کرد:

رده سنی 11- 12 سال

200 متر قورباغه:

عماد میرزایی از میانه اول / صدرا قمردوست از استخر طالقانی دوم / مهران طایفه از خانه شنا سوم

400 متر آزاد:

فرشاد صادقی از استخر طالقانی اول / احسان پاکی از استخر میرداماد / مهرداد احتسابی از میانه سوم

100 متر پروانه:

عماد میرزایی از میانه اول / احسان پاکی از استخر میرداماد دوم / فرشاد صادقی از استخر طالقانی و مهرداد احتسابی از میانه مشترکا سوم

4 در100 متر مختلط تیمی


هفته بیست و سوم بوندسلیگا آلمان

فردا شب‌ (یکشنبه) پیکارهای هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا آلمان با 2 دیدار به پایان می‌رسد. در ورزشگاه «بورسیا‌ پارک‌»‌ شهر کوچک مونشن‌گلادباخ غوغایی برپا است. بورسیای این شهر که از گذشته‌های دور با بورسیا دورتموند، همنام قدرتمند خویش، رقابت‌ تنگاتنگی داشته است، در واقع میزبان قهرمان 2 فصل گذشته لیگ خواهد شد.

گلادباخی‌ها نیم فصل اول و در دیدار رفت 5 بر صفر مغلوب شدند و اکنون قصد تلافی دارند. تحقق این خواسته با توجه به شرایط آمادگی این روزهای زردپوشان میهمان، سخت به نظر می‌رسد.

میزبان هم اکنون با 30 امتیاز در پله دهم جدول است. اما دورتموندی‌ها با 42 امتیاز در رده دوم پس از بایرن مونیخ(57 امتیاز، صدرنشین لیگ) حاضر هستند. ادامه مطلب...