سفارش تبلیغ
صبا ویژن

199 رأی موافق نمایندگان برای وزیر ورزش

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ابتدا انتخاب او را به عنوان وزیر وزیر جدید تبریک می‌گویم. وقتی 199 نماینده ملت رای موافق به انتخاب وزیر می‌دهند، یعنی او شایستگی برای وزارت داشته است و چیزی نیست که ما بتوانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: ورزش در حال حاضر مشکلات زیادی دارد و در آستانه بازی‌های آسیایی هم هستیم و  امیدوارم گودرزی بتواند چرخ سنگین ورزش را به خوبی به حرکت دربیاورد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص ثبت‌نام‌ها برای حضور در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و ورود سازمان بازرسی عنوان کرد: یک مقدار مشکلاتی در این خصوص به وجود آمده است، اما از ورود سازمان بازرسی اطلاعی ندارم. قرار است در جلسه فردا در مورد ثبت‌نام‌ها تجدیدنظر صورت بگیرد.

 

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه بار دیگر برای این پست نامزد خواهد شد یا خیر، گفت: هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته‌ام، باید بگویم که این دوره قوی‌ترین هیئت اجرایی را از آغاز کمیته ملی المپیک داشته است.

مشحون در خصوص جلسه روز گذشته با ماهانی‌ها برای حل مشکلات مالی‌شان برای ورود به لیگ برتر عنوان کرد: مسئولان این تیم بدهی‌های خود را تسویه کردند و با این وضعیت دیگر مشکلی برای حضور در لیگ نخواهند داشت.

وی در پاسخ به این سوال که اگر بازیکنی عنوان کند که باشگاه ماهان به او بدهکار است، تکلیف چه می‌شود، گفت: این باشگاه با تمام بازیکنان خود تسویه کرده است و هیچ مشکلی ندارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه

انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان

در جمع نخبگان و پیشکسوتان ورزش کشور

تقدیم هدایایی به سفیر ایتالیا

در گذشته هم چنین پیشنهادهایی مطرح بود

قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان

ناظران و داوران هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر

در محرم امسال 313 تن کالای اساسی