سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای سران فوتبال فقط متأسفم

به گزارش خبرگزاری فارس محمد رویانیان در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص وضعت رضا نوروزی و پیوستنش به پرسپولیس گفت: من طبق خواسته کادر فنی بازیکنانم را جذب می‌کنم. سرمربی تیم نوروزی را از من خواست و من هم با وی مذاکره کردم تا دیروز همه چیز خوب بود اما نمی‌دانم امروز چه اتفاقی افتاد اما ما به صورت جدی نوروزی را می‌خواهیم.

وی در پاسخ سؤالی که حتماً شنیده‌اید سیدصالحی از این موضوع ناراحت است، تأکید کرد: من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم. سرمربی تیم رضا نوروزی را از من خواست و من هم طبق وظیفه‌ام با او گفت‌وگو کردم البته سیدصالحی نیز بازیکن خوب ما است.

مدیرعامل قرمزپوشان درباره پرداختی به دایی و ناراحتی برخی بازیکنان نیز خاطرنشان کرد: ما از اول فصل پرداختی به دایی نداشتیم و حتی او درباره 300 میلیون طلبش نیز با ما حرف نزده بود الان هم مبلغی به او داده‌ایم می‌شود بگویم کدام بازیکن ناراحت است. هیچ بازیکنی ناراحت نیست چون من این موضوع را قبول ندارم دایی حقش را گرفته و حتی در حساب و کتاب ما تازه یکی دو بازیکن نیز از قبل 700 میلیون به ما بدهکارند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مصاحبه‌ها و اخباری مبنی بر رفع اتهام از قهرمانی نیز گفت: من برای سران این فوتبال متأسفم که هر روز در این باره مصاحبه می‌کنند و از قانون‌شکن حمایت می‌کنند. این موضوع یعنی آقایان چیزی که می‌دانید درباره‌اش حرف نزنید. قانون فیفا می‌گوید هرچه را می‌بینید اطلاع دهید و ما هم این کار را انجام دادیم همه مدارک هم موجود است که تخلف شده حالا برخی‌ها می‌خواهند این موضوع را بپوشانند و کتمان کنند من از آن بی‌خبرم.

رویانیان در پایان درباره اظهارات آیت‌اللهی مبنی براینکه نیم‌فصل دوم احتمالاً به قهرمانی قضاوت خواهد داد و مدرکی برای اثبات حرف‌ها بر ضد او وجود ندارد، تأکید کرد: آقای آیت‌اللهی چشم بصیرت ندارد در غیر این صورت همه چیز را می‌دید سؤال من اینجاست مگر ایشان مشکلات هیئت فوتبال شیراز را که فردوسی‌پور تمام آن را به تصویر کشید، دید تا این را ببیند. مطمئن باشید اگر آن را می‌دید این تخلافات را هم می‌دید.