سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل اساسی استقلال و کلید قهرمانی این تیم

جام ورزشی؛ تیم ملی زیر 17 سال ایران در دومین بازی خود در گروه پنجم جام جهانی از ساعت 16 و 30 به مصاف کانادا رفت.


شاگردان علی دوستی هرچند با ارائه یک بازی نسبتا خوب در نیمه اول با گل دقیقه 9 امیرحسین کریمی پیروز به رختکن رفتند اما با شروع نیمه دوم روی غفلت مدافعان با گل یوردان همیلتون در دقیقه 48 دروازه ایران باز شد تا همه چیز به حالت اولیه خود بازگردد.


در ادامه مسابقه کانادا تا دقیقه 65 بازی را در دست داشت و چند موقعت گلزنی به وجود آورد که راه به جایی نبرد. بعد از این با تغییراتی که علی دوستی در ترکیب به وجود آورد روند بازی تغییر پیدا کرد و توپ و میدان در اختیار ایران قرار گرفت. بازیکنان ایران توسط مظلوم دقیقه 70 و عزت اللهی 75توانست با دو شوت تیر دروازه کانادا را به لرزه در بیاورد.

ادامه مطلب...

مقابل ایران شانس با ما یار بود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، شان فلمینگ پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ایران گفت: خوشحالیم که توانستیم برابر ایران یک امتیاز بگیریم. البته موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم با استفاده از آنها به پیروزی برسیم. ادامه مطلب...

داستانی که جک دورسی برای شنودنگان خواند

جک دورسی (  Jack Dorsey)  در نشستی غیر معمول بخشی از کتاب مورد علاقه خود را برای شوندگان خواند.

هیچ کس انتظار نداشت Jack Dorsey یکی از موسسان توییتر و سوپراستار خوش پوش دنیای تکنولوژی ، 

در کنفرانسی خبری ناگهان از روی گوشی اش داستان مورد علاقه اش را بلند بلند بخواند.

دورسی روشی غیر معمول و فلسفی را برای جواب دادن به شایعات پیرامون تاسیس شرکتش انتخاب کرد. با خواندن کتاب "روح هنر" اثر نقاش آمریکایی Robert Henri در حقیقت وی به چیزهایی اشاره می کرد که هر روز و هر لحظه به او ایده داده بودند.وی با پرده برداشتن از راز رمز های زندگی شخصی اش تلاش کرد تا به روشی متفاوت به مخاطبانش ارتباط برقرار کند.

 دورسی همچنین از یک لیست مدیریتی شخصی اش را برای اولین بار به عموم نشان داد. طبق گفته دورسی، وی از طریق این لیست " کارهایی که باید بکنم و نکنم" توانسته بود به یک ساختار منسجم مدیریتی دست پیدا کند  و این لیست را یکی از اصلی ترین دلایل پیرفتش می داند.

روشی که دورسی انتخاب کرد جالب ومنحصر به فردبود و تقریبا به تمام شایعات و حدس و گمان های پیرامون به وجود آمدن شرکت توییتر جواب می داد و نقش دورسی را در این مسیر به خوبی روشن کرد.ظاهرا تماشاگران هم به خوبی استقبال کردند. 

دورسی هنگام خواندن کتاب Henri، چند توصیه کاری نیز کرد: " در تمام دنیا به خصوص در سیلیکون ولی، دنبال کردن جای پای دیگران بسیار راحت است، باید راه خودت را پیدا کنی."

دورسی با این کار قسمتی از زندگی خصوصی خود را آشکار کرد تا ریشه هنرش را به مردم نشان دهد.تا با نشان دادن تصویر نزدیک تر از خود بتواند هنرش را نیز ثابت کند، درست مانند روشی که استیو جابز تبدیل به مرد اول صنعت  تلفیق هنر و تکنولوژی شد.

دورسی همچنین متنی از کتاب Bill Walsh 49 ساله از سن فرانسیسکو را خواند که یکی از کارمندانش اوایل تاسیس شرکت به او داده بود: "زمانی که شخصی یک شرکت تاسیس می کند، مثبت بودن یکی از مشکل ترین کارهایی است که می توان انجام داد. شانس خوب محصول برنامه ریزی خوب است."

دورسی همچنین از آیفون خود چند موسیقی پخش کرد و همزمان یک سری عکس به تماشاچیان نشان داد که با استقبال بسیاری از حضار مواجه شد.

برای خاتمه کنفرانس ،دورسی با ارائه یک صحبت تاثیر گذار و چند اعتراف در مورد لیست شخصی " کارهایی که باید بکنم و نکنم" خود عنوان کرد که این نکات را روی گوشی خود ذخیره کرده و هرروز آنها را می خواند. قسمت هایی از این نکات: ادامه مطلب...

پای سازمان لیگ هم وسط است

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که فوتبال ایران و به خصوص لیگ برترمان تا حرفه ای شدن به معنی واقعی کلمه فاصله دارد و هنوز مانده که به ضرس قاطع باشگاه های ما خصوصی شوند و هر کدام ورزشگاه اختصاصی برای خود داشته باشند سازمان لیگ اصراری عجیب به برگزاری نشست های خبری دارد که نه تنها خیری برای این فوتبال نداشته بلکه محلی برای ایجاد حاشیه و استفاده از کلماتی بی محتوا شده است. انگار فقط همین برگزاری نشست های خبری است که باعث حفظ سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا می شود.

لابد این بار هم رسانه ها مقصر هستند که چنین فضایی به وجود می آید. این را خودمان گفتیم که برخی دوستان دست پیش را نگیرند.

زودتر این را نوشتیم که برای توجیه ایجاد چنین فضایی مسئولان عزیز سازمان لیگ توجیه جدیدتری داشته باشند تا دیگر این جمله تکراری بیان نشود. اینکه رسانه ها باید در روز تعطیلی خبری هم نمایندگان خود را به این نشست ها اعزام کنند مهم نیست اما همین رسانه ها که قبول زحمت می کنند و پا در این نشست‌ها می گذارند حق ندارند سوال حاشیه ای بپرسند چون در صورت ایجاد درگیری های لفظی بین مربیان این خبرنگاران هستند که باید متهم شوند و ایراد به آنها وارد است که چرا چنین سئوالاتی پرسیده می شود.

اینکه چرا مربیان محترم و عزیز تمایل به پاسخ دادن به چنین سئوالاتی دارند اصلا جای نقد ندارد! و کسی حق ندارد به آنها بگوید بالای چشمانتان ابروست.

  ادامه مطلب...

توقیف داراییهای مارادونا برای پرداخت 39 میلیون مالیات

به گزارش خبرگزاری فارس، آژانس مالیاتی کشور ایتالیا به شکل رسمی اعلام کرده برای آنکه دیگو مارادونا را به پرداخت مالیات خود وادار کند، تمامی دارایی‌های وی را توقیف کرده است.

رسانه‌های ایتالیایی عنوان کرده‌اند این خبر در هتلی که مارادونا اقامت دارد به وی ابلاغ شده و او نیز زیر برگه‌ها را امضا کرده است.

گفتنی است مارادونا برای تماشای دیدار رم و ناپولی از هفته هشتم سری A در ایتالیا حضور پیدا کرده است. ادامه مطلب...