سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتظار زدن چهار گل را نداشتم !

امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار فصل اخیر فوتبال که خارج از خانه برای استقلال انجام می‌شد، با هدایت آبی‌پوشان طوفانی در امارات به پا کرد و موفق شد با یک نتیجه‌ی فوق‌العاده صعود خود به یک چهارم‌نهائی لیگ قهرمانان آسیا را تثبیت کند. ژنرال که خود نیز انتظار چنین برد قاطعانه‌ای را نداشت در مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود گفت :

پیروزی قاطعانه؛ این پیروزی را توصیف کنید !

الشباب تیمی است که در دور اول مسابقات خوب ظاهر شد و مسابقه آخرش را برده است.

خدارا شکر می کنم که 4 گل زدیم اما هنوز نیمه دوم این بازی که در تهران انجام می شود باقی مانده است. ما باید در تهران از الشباب پذیرایی کنیم. خوشحالم که از یک بازی سخت 3 امتیاز را گرفتیم. البته از میهمان نوازی طرفداران تشکر می‌کنم.

 جا دارد از تماشاگران  تشکر کنم که در ایران اصطلاحی داریم که به آن ها یار دوازدهم می گوییم. مطمئن باشید اگر چنین بازی در این سطح در ایران برگزار می شد ورزشگاه پر می شد اما امروز تماشاگران حمایت خوبی از ما داشتند می خواهم گله‌گی از زمین بازی داشته باشم. این زمین نسبت به زمین های دیگر امارات کیفیت خوبی نداشت. ادامه مطلب...

نتیجه بازی استقلال الشباب

به گزارش خبرگزاری فارس، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

در این دور که با چند شگفتی همراه بود، تنها نماینده ایران یعنی استقلال در دبی مقابل الشباب، حریف اماراتی خود با برتری پرگل 4 بر 2 نیمی از راه صعود را با موفقیت طی کرد تا آبی‌ها در صورت کسب نتیجه لازم در بازی برگشت، برای اولین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (با شکل جدید) به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کرده باشند.

البته پیش از این امیر قلعه‌نویی که به تازگی با استقلال قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفته است، همراه با سپاهان به این مرحله راه یافته بود تا این مربی یک بار دیگر با آبی‌های پایتخت به این افتخار بزرگ نایل شود.

نکته قابل توجه اینکه در شب دوم رقابت‌ها هر 4 میهمان، مقابل میزبانان خود به برتری رسیدند تا شب دوم دور رفت، شب میهمانان لقب بگیرد.

 

*نتایج کامل دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است: ادامه مطلب...

نظارت عسگری، مرادی و صفیری در رقابتهای AFC کاپ

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین عسگری به عنوان ناظر داوری دیدار تیم‌های القادسیه کویت و فانجای عمان به کویت خواهد رفت. این بازی روز 25 اردیبهشت 92 در کویت برگزار می‌شود. حامد مومنی از ایران ناظر این بازی است و داوران اماراتی بازی را قضاوت خواهند کرد. داور چهارم این بازی از کشور بحرین انتخاب شده است.

از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسعود مرادی هم به عنوان ناظر دیدار تیم بنگال هند و یانگون یونایتد مالزی انتخاب شده است. این بازی روز 25 اردیبهشت در هند برگزار می‌شود. داوران این بازی از کشور ژاپن هستند و داور چهارم بازی هم ژاپنی است. ناظر بازی از کشور نپال انتخاب شده است.

اسماعیل صفیری هم به عنوان ناظر داوری دیدار تیم های کویت اس سی و دهوک عراق انتخاب شده است. این بازی روز 24 اردیبهشت در کویت برگزار می‌شود و داوران ازبکستانی این دیدار را قضاوت می کنند. داور چهارم از کشور قرقیزستان است و ناظر بازی از کشور مالدیو خواهد بود.


نیلسون در جاده آسمیر آودوکیچ

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل از خبرگزاری پرسپولیس؛ پایان فصل پیش بود که پیشنهاد بالای آودوکیچ و نارضایتی وی از ماندن در ایران باعث شد دروازه بانی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی برای پرسپولیس داشت به راحتی از این تیم جدا شده و جای خود را به دروازه بانان ایرانی بدهد.

پرسپولیس پس از آن به دنبال دروزاه بان دوم تیم ملی رفت و شهاب گردان را به خدمت گرفت اما دیری نپایید که مشخص شد گردان هم مانند میثاق معمارزاده که با عملکرد موفقی از فولاد به پرسپولیس آمده بود نمی تواند در این تیم خودی نشان دهد. ادامه مطلب...